*Bling Bling*

Jeg er ei jente på 28 år som opprinnelig kommer fra Værdal'n. Bor nå på Fannrem i Orkdal sammen med min kjære og våre to gutter på 4 år og 0 år. Denne bloggen er opprettet for meg selv, de som vil og for besteforeldra som bor lengre bort, så de får se litt mer hva vi og barnebarna driver med ;)

søndag 22. mai 2011

Laila & Kim's bryllup 21.05.11.

Kjempe gøy å kjempe fint brudepar!!




Også så gøy å Endelig få samlet søskenbarn gjengen... det har vi snakket om i mange år å Laila klarte det! ;) 


Her har vi den fine gjengen!... som er heeelt normal!



Her er den nybakte minifamilien... så fiiiin! <3



Lille Liam ble lånt bort for første gang gjennom natten så mamman kunne få feire søstra med litt alkohol for første gang på over ett år.

Her er den første supen... tatataaa


Mormor og Junis'n morer seg!


Lene og Ida


Meg og Ida mii... kakeeee


Brura Laila og Junis'n


Fin gjeng :)


Lene og meg venter på skyss... 


Takker Laila og Kim for en kjempe fin bryllupsfest og ønsker dere alt godt i fremtiden! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar