*Bling Bling*

Jeg er ei jente på 28 år som opprinnelig kommer fra Værdal'n. Bor nå på Fannrem i Orkdal sammen med min kjære og våre to gutter på 4 år og 0 år. Denne bloggen er opprettet for meg selv, de som vil og for besteforeldra som bor lengre bort, så de får se litt mer hva vi og barnebarna driver med ;)

torsdag 7. juli 2011

Drenering

Ja da har vi fått drenert rundt huset... så nå kan vi pusse opp kjeller etter hvert! ;)
Men først har vi en del jobb ute får å få tilbake plenen vår igjen... :/ :)


Første 'spadetak'...
og der fant vi røra...
Benjamin hjelper til med å grave.. ;)


Stas å ha gravemarskin på sin egen gårdsplass :)

Åy åy åy... det kommer lastebil!


Endelig 'sand' oppi sandkassen! stått tom lenge nå ;)

plena vår og gårdsplassen består av sand hauger..

Så lot vi stor guttene ta for seg resten av rørlegging og graving og dro til Værdal'n for å passe lille Liam mens mamman var på utdrikkningslag. :) 
Benjamin ligger her og hermer etter Liam... go go go... beibin ;)

Må vise frem den fine ramma jeg kjøpte meg gjennom Perfekt Home.
My First Year. guillongen min's første leveår :)

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar