*Bling Bling*

Jeg er ei jente på 28 år som opprinnelig kommer fra Værdal'n. Bor nå på Fannrem i Orkdal sammen med min kjære og våre to gutter på 4 år og 0 år. Denne bloggen er opprettet for meg selv, de som vil og for besteforeldra som bor lengre bort, så de får se litt mer hva vi og barnebarna driver med ;)

søndag 2. januar 2011

Jul!

Ja da er endelig jula ferdig! Koselig med jul men det er veldig godt når den er over også!
Lille julaften kom mamma og barna hjem til oss... (Kristian var på jobb hele jula).
Det var første gang de så ny huset vårt så det var litt gøy.... kjempe stolt eier jeg da! ;)
3.juledag ble jeg med tilbake til Værdaln å ble noen dager... besøkte pappa med fam, Bestemor og hadde koselig samling av jentene med følge hjemme hos Ida 5.juledag.
Så kom Kristian hjem å vi dro dagen etter til hytta og feira nyttår der.
Så nå blir det litt godt og komme tilbake til hverdagen igjen... er lei av å bo i koffert nå og vil få orden på hjemme mitt igjen! ;)
Godt Nytt År!!! 




Gullungen på Julaften... med blingbling slipset til mamma! passet perfekt! ;)







Det er jo så populært med outfit på blogg for tiden... derfor må jeg jo bare ta med dette outfit bildet av gulle mitt. Juleklærne hans.  Tøffeste gutten på kloden! <3


Skåler julen inn med julebrus på stettglass.


amazonen Timmi var også med da han ikke kunne være hjemme alene mens mamma var på tur til meg. Her er han med og feirer jul med druer i 'hånden'. :)


Jentene mine! + lille miniming i magen selvfølgelig! :) hvem blir den neste?




Kjempefint festbilde... gravide Ida og en 2åring med øl! ;)











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar