*Bling Bling*

Jeg er ei jente på 28 år som opprinnelig kommer fra Værdal'n. Bor nå på Fannrem i Orkdal sammen med min kjære og våre to gutter på 4 år og 0 år. Denne bloggen er opprettet for meg selv, de som vil og for besteforeldra som bor lengre bort, så de får se litt mer hva vi og barnebarna driver med ;)

søndag 2. januar 2011

Nyttår!

Ja da er vi i et nytt år!!! Tiden flyr av gårde! noe jeg kanskje ikke helt tenkte på da jeg var innom hver en Kiwi butikk mellom Levanger og Orkanger på vei hjem for å hamstre inn bleier før nyttåret var over og prisene stiger på bleier igjen. Her er resultatet!
Og dette er ikke alle... ble noen til! ;) Men Hallo! En pakke til halv pris + en gratis i tillegg. Da må man bare hamstre! Har til neste gullunge også da! ;) De går heldigvis ikke ut på dato!


Nyttårsaften på Hytta i Agdenes!


Hihi! :D


Søv på mamman sin hainn!... å mamman nyyyyyta d! mmmm <3


GODT NYTTJ ÅR!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar