*Bling Bling*

Jeg er ei jente på 28 år som opprinnelig kommer fra Værdal'n. Bor nå på Fannrem i Orkdal sammen med min kjære og våre to gutter på 4 år og 0 år. Denne bloggen er opprettet for meg selv, de som vil og for besteforeldra som bor lengre bort, så de får se litt mer hva vi og barnebarna driver med ;)

onsdag 26. mai 2010

Min lille kunstner :)

Må bare legge ut bilder av noen av de fine tingene min lille kunstner Benjamin har laget på barnehagen. :)




Det første bildet er påsketing som han har laget.
Malt på påskeegg og laget en liten 'gakk gakk' i trolldeig.

Flinkest! :)






 Her har de laget en katt som barna skulle få male å pynte på selv... ser at han er ikke lik ivrig hver dag i forminga. ;)
Ble visst bare en liten rød malingsflekk på den ene sida av katten. Men er kunst det å! :)

 Synes denne er veldig morsom så den henger fint på stua! 



Han har også laget julepynt men det ligger i den store kassen med julepynt i bua! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar