*Bling Bling*

Jeg er ei jente på 28 år som opprinnelig kommer fra Værdal'n. Bor nå på Fannrem i Orkdal sammen med min kjære og våre to gutter på 4 år og 0 år. Denne bloggen er opprettet for meg selv, de som vil og for besteforeldra som bor lengre bort, så de får se litt mer hva vi og barnebarna driver med ;)

mandag 24. mai 2010

Pinsa

Ja da er pinse langhelga snart over... uheldigvis. Synes det har vert helt genialt de siste ukene da det har vært helligdag på mandag å Langhelg! skulle ønske det alltid hadde vært sånn, Hver Uke! :)

Tilbrakte pinsehelga med besøk av min mor og mine to småsøsken Sander og Adelina. Vi har spilt mye Wii Fit, baket, grillet og vært å spilt Golf på driving rangen bortenfor oss to dager. Småsøsknene ble ganske så ivrige på Golfen! :)
 Siste fridag.. på mandag, dro jeg, Benjamin og Ragne til Hauka på besøk til vår venninne Linn-Beate og 1mnd. gamle Hedda! :)
Se så fiiin!! <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar