*Bling Bling*

Jeg er ei jente på 28 år som opprinnelig kommer fra Værdal'n. Bor nå på Fannrem i Orkdal sammen med min kjære og våre to gutter på 4 år og 0 år. Denne bloggen er opprettet for meg selv, de som vil og for besteforeldra som bor lengre bort, så de får se litt mer hva vi og barnebarna driver med ;)

tirsdag 11. mai 2010

Mine kveldshobbyer

Hurra!!! Da er jeg endelig ferdig med Kari Traa lua!! Som sagt har jeg bare strikket lapper før
så jeg må si jeg er veldig stålt av meg selv nå! ;)
Denne består av turkis, lilla, off white og brun.

Også tar vi en Kari Traa til...
'made by' lappe må man ha!...
Tenkte først å brodere inn Krølleull... men det ble så langt så det ble
forkortet ned til Krull, wohoo så lurt!
nå er neste prosjekt å stikke en hals... nermere bestemt en Wham Bam! :D
blir spennende og se om det lykkes.......

1 kommentar:

  1. Så flink du e krøll:) utruli stolt av dæ:) må jo påpek at jammen tok du innersvingen på mæ me blogginga å..hehe... Keep up the good work:)! klæms nætte

    SvarSlett