*Bling Bling*

Jeg er ei jente på 28 år som opprinnelig kommer fra Værdal'n. Bor nå på Fannrem i Orkdal sammen med min kjære og våre to gutter på 4 år og 0 år. Denne bloggen er opprettet for meg selv, de som vil og for besteforeldra som bor lengre bort, så de får se litt mer hva vi og barnebarna driver med ;)

onsdag 19. mai 2010

Mine kveldshobbyer

Da er min Wham Bam ferdig... er min første så den ble litt for stor.. 
men da vet jeg det til neste gang! ;) denne er strikket i brun Eskimo.


har også forandret litt på 'made by' lappen min.. KrølleUll!!! ;P

Nå er jeg i gang med et lite skjerf til Benjamin som jeg fant oppskrift på i et blad... Ja jeg vet, det er snart sommer men det varer ikke hele året! ;)
Som nevnt er jeg nybegynner i strikking derfor begynner jeg forsiktig.  







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar